2012. február 20., hétfő

iPhone 3g hibás - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

A teljes történetet nem mesélném el. Balfasz voltam, elestem, telefon a hóba, kivettem, mentmég, rizsbe raktam, használtam még vagy kettő napig, egyszercsak játék közben elsötétült és azóta ennyi. Gondoltam majd én megoldom gyorsan, iTunes restore de a lenti képen látható hiba fogadott. odaadtam a szerelőmnek, hogy kezdjen vele valamit, meg ha már úgy is ott van akkor cserélje ki a fényérzékelő kábelt amit megvettem hozzá. Vissza adta és annyit mondott hogy levélnehezéknek használjam. Mondom neki: fasza gyerek vagy!  
Mivel elegem lett a linkeskedéséből gondoltam találok itt valakit aki némi forintot ad ezért amihez adok mindent ami a képeken látszik és egy zsír új fényérzékelőt is.  
A tel. 16gb. -s volt 4. 2. 1. JB-elve GYÁRI FÜGGETLEN!!! Ne tévesszen meg senkit a hátlap amit több mint fél éve cseréltettem le és fehéret csak GS-hez való 32gb-ost tudtunk szerezni.  
Szívesen válaszolok a kérdésekre.
Szép napot mindenkinek és köszönöm hogy benéztél!  


Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-09 11:11
. iPhone 3g hibás - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése